2017 Januari

Efter att ha varit sjukskriven i lite mer än en månad så har jag börjat jobba 50%. Har inte haft någon ork, focus, energi, humör eller något annat, helt slut i kropp och själ!
Så nu har jag just beställt hem kosttillskott som förhoppningsvis kan hjälpa!
 
 
Jag har läst om vissa symtom som passat in väldigt bra på brist av dessa, finns många fler men det är inte billigt att köpa hem allihop samtidigt. 
Äter ju redan msm, magnesium, D-vitamin, oljor för att ge kroppen så mycket hjälp som jag kan för att återfå min energi! 
2017 får helt enkelt bli ett hälsans år och ett år med focus på att må bra. 
Tränar styrketräning 3dagar i veckan som ett minimum, sen konditionsträning med Roxy! Längtar till vårpromenaderna/jogg i skogen längs sjön.
Har även tänkt börja äta GLA, som även mina barn kommer få en liten dos av. Vi har så torr hud, svider på hela kroppen när det blir väderomslag. Har läst om flera som provad detta så hoppas det funkar på oss oxå sen!
Får se om vi börjar med den nästa månad! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0