2016

🎄LIVET🎄
Snart Àr 2016 slut och ett nytt Är börjar, för mÄnga sÄ Àr det dÄ alla löften kommer.
Allt man typ lovar sig sjÀlv att göra varje nyÄr, jag kommer inte göra det.
SjÀlvklart vill jag Àndra pÄ vÄr livsstil, Àtit hÀlsosammare hade varit superbra!
Men jag kĂ€nner ingen ork till sĂ„nt! Livet Ă€r jĂ€vligt skört! det fick vi uppleva under 2015, 1Ă„r har snart passerat utan 🌟.
SÄ hÀlsosam javisst, vill hÄlla oss friska, det vill jag att alla i vÄr nÀrhet ska finnas i vÄra liv lÀÀÀnge!
Men med mÄtta.
Vill inte att nĂ„gon ska behöva gĂ„ igenom det 🌟 gjorde, dock var alltid humöret pĂ„ topp nĂ€r man hĂ€lsade pĂ„! Ă€ndĂ„ otroligt orĂ€ttvist!
đŸŒŒTRÄNINGđŸŒŒ
SÄ trÀna nÀr jag kÀnner för det, och just nu sÄ Àr det kul och jag skulle gÀrna vilja se framsteg av alla timmar som lÀggs dÀr.
Typ som mer energi, mer muskler, klara lÀngre promenader med Roxy pÄ kortare tid. Mer energi att leka med mina underbara barn, ta med dem pÄ Àventyr!
LÄta dem uppleva spÀnnande saker som mina Àlskade förÀldrar tog med oss pÄ!
Ta vara pÄ dem du hÄller kÀrt! visa att du bryr dig om dem! TA dig tiden att vara och umgÄs med dem, innan ögonblicket Àr förbi!
 
Åter till hĂ€lsan, hĂ€r kommer bilderna!
 
 
Dessa 3 bilder, det Ă€r de olika passen som jag provar nu, 5×3 kör jag minst av dem vardera per pass. Finns tiden kör jag nĂ„gra fler spontana övningar! (50min)
Har börjat Àta lite olika kosttillskott, protein efter trÀning(ev till snabb mÄltid), MSM och det ska hjÀlpa bÄde hÄr,hud,naglar och mycket annat, cellbildning. D-vitamin, Magnesium, olika oljor. 
StÀrka kroppens sjÀlvförsvar Àr bra.
 
❀FAMILJEN❀
Sonen har fyllt 5Ă„r, och snart fyller lilla skruttan 2 hela Ă„r! Det Ă€r sjukt! Tiden gĂ„r fort!🕐
Lucas Àr sÄ smart och duktig,gillar att pyssla o dona, lÀr sig snabbt med att kunna fakta om olika djur t.ex.
Och gillar att berÀtta för fröknarna pÄ dagis nÀr de visar nÄgot djur/kryp.
Har svĂ„rt med tĂ„lamodet i vissa grejer, tror det Ă€r nĂ€r han kĂ€nner nĂ„gon form av press. 👖👕👟
Som typ vid tid att passa tiden pÄ morgonen,kommer nog passera.(Alla kÀnner nog den pressen och visar den pÄ olika sett)
Han lĂ€ngtar till skolstart, bara en vĂ„rtermin kvar pĂ„ dagis sen Ă€r det skolan! (HJÄLP) 
Min lilla kille jue...
Lexie hon pratar för fullt! ibland kan det vara vissa ord vi inte förstÄr, men oftast försöker hon dÄ sÀga det hon vill pÄ ett annat sÀtt dÄ! 
Hon vill gĂ€rna följa storebror, tycker att hon ska kunna göra allt han gör! vilket kan bli lite svĂ„rt! 😍
Men hon Ă€r sĂ„ go, har vĂ€rldens goaste sĂ€tt att vara! klappar en pĂ„ kinden och sĂ€ger "Hej mamma!" och vill ha en kram o puss! ❀ 
Ger gĂ€rna en kram, gosar i soffan, hĂ„lla handen, JAG ÄLSKAR DET! 
 
 
Mannen han har utbildat sig till grÀvmaskinist, sÄ nu har han just börjat jobba med det. 
Just nu kanske det inte Àr sÄ kul, nÀr det Àr snöröjning som de fÄr jobba med. 
Men de fĂ„r ju fortfarande leka med sina leksaker😂 , och fĂ„r betalt sĂ„ det Ă€r bra!
 
 
 
 
 
SÄ ser livet ut just nu 2016! 
Hoppas pÄ ett bra 2017, massor av skratt, roliga upplevelser,muskler (av allt slit) och frisk omgivning!
Och gĂ€rna en ny farstukvist!🏚
❀đŸ’Ș🛡🛠

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0