At Work!

Tjabba tjena!! 
 
Efter omständigheterna så har jag tagit mej själv i kragen och jobbar nu mitt första nattpass sen läääänge! typ 2011 april gjorde jag sista nattpasset, sen när jag börja jobba igen så har jag bara kört dagspass!
Känner att Lucas är ju faktiskt bara 1 år & ca 5 månader, såå mamma hjärtat sätter lite stopp!
Efter ha hört från så många att njuta av tiden när de är små, och att man inte får tebax den tiden så fick jag mej en tänkare.. och de stämmer ju??
Så visst vi skulle behöva pengarna som nattpasset ger :) men tror jag bara kan göra de någon gång ibland.. inte en vana :) Kanske när han blivit lite större, men han lär sig så himmla mycket än? Och jag var med när han gjorde alla de andra sakerna första gången:) så de tänker jag fortsätta göra :).. Även om jag gärna vill tjäna de där pengarna ;) såå är de ju inte hela världen om jag tjänar dem om något år eller så ;) om mammahjärtat släpper lite och kan vara en "stor flicka" och ta mer jobb och umgås med min Gofis på helgerna som alla andra människor på jorden gör.. :)
 
Jag skulle gärna vilja att det kom lite mer solsken på kalla Sverige nu.över -30 igår... känner jag behöver lite extra D-vitamin ! vill få igång kroppen så den får motivation att komma iform och njuta av livet!! :) (det var inge gnäll utan fakta) 
 
Sol <3 Värme = Sant! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0