30/1

Tjena Hopp!
Jag har suttit och läst SOLO , där hittade jag några intressanta grejor. 
Jag har ju då alltid trott att alla modeller äter typ lite som en mus o tränar som tokar! 
Men där hade jag lite fel, endel äter faktiskt! ;) 
Victoria secrets´s modellerna t.e.x. var med i SOLO och de åt flera nyttiga och lät väldigt goda mål om dagen och träna ganska så normalt.
Och tränings formerna var "enkla" grejer som till och med jag skulle klara av att göra :) 
så nu ska jag prova! Så jag gick in på den personliga tränaren de nämde i artikeln Nick Söderblom´s hemsida och hittade endel bra övningar som kanske kan ge mej de resultat på magen jag vill ha :) 
 
Platt som en planka - Vacuum
Luta dig fram mot en stadig pall eller bänk. Kuta lite med ryggen och suuug in magen. Håll in! Det är jobbigt, men försök hålla kvar i en minut. Vila och håll åter en minut. Upprepa 4 gånger.


 
Stabil midja - Twist
Sitt ner med mjuk kropp (nästan lite dålig hållning). Spänn magen och vrid ordentligt från sida till sida. Fäst blicken framåt. Upprepa 20 gånger.
 
 
Makalös Mage - Rutfixaren
Sätt dig på pallen/bänken. Stötta med händerna bakom ryggen och lyft upp knäna. Lås överkroppen i bänken och pressa dig ner. Kuta lite med ryggen. För benen ut och in. Sänk knäna när du för in och ut benen.
 
Får väl prova dessa och se om jag får de resultat jag vill!! :) :) 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emilia

ÄH! nu får du faktiskt ta och uppdatera lite! släng upp bilder på dig själv som tränar ist? ;) eller lite på min älskade systerson kanske?? :D

Love u!
/ little sis

Svar: Jag har gjort de ;) love you♡
Rebecca Nathalie Elefant

2013-02-18 @ 19:01:15
URL: http://miilaaaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0