Lördag 21/9

Längtar tills det blir grönare i hagarna.... 
 
 
 
Min underbara bästate och Älskade Son<3
 
Min lilla sprutt har nu börjat på dagis, men jag valde att Robin fick ta inskolningen. Jag skulle gärna haft den, men jag vet oxå att den skulle bli svårare för min lilla son. Så då fick det bli pappa! Gissa om det har känts konstigt att inte vara den person som visar honom det nya, jag har visat honom nästan allt annat och nu är inte jag trygheten i denna situation... hmm... inte poppis!!
 
 
Men jag vet att jag valde rätt!! det har ju gått bra! :) och han har nu varit på dagis hela denna vecka :).. och från och med nästa vecka så kommer han vara på dagis 4dagar i veckan mellan 9-16.. Gaaah känns så gammalt?? 
 
Jag känner att jag skulle vilja åka till Grythyttan / Hällefors oftare och träffa alla på min sida av släkt och familj! vill inte att de ska missa Lucas uppväxt och vill inte att han ska missa att få en bra relation till familjen! 
så det kommer vara mitt mål! Men vi får väl se om den saken kommer ske...
 
Jag bör sälja min lilla Golfie och köpa mig en redig bil som har plats för min prins "kunga vagn" ;) samt min lilla prinsessa som ska ha sitt "slott" i skuffen!  men vad ska jag ha för bil??? finns juuu så många fina och bra?? meen de är dyra med! så vill veta att pengarna inte går till en skit bil! så det är nog där skon klämmer eftersom jag nu snart sagt att jag vill ha en ny bil i snart ett år! Golfen är billig i drift och startar i alla väder, den har funkat perfekt för mig.. vore den lite högre och större så behövde jag inte byta!! 
 
 
Hihi! han snodde mina trosor från tvättstället och hängde dem runt halsen! <3
 
 
                                                                           
<3
Kör min gamla bil baklänges!! <3
 
Sista amningen<3
 
Zzzzzzzzz...
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0