Lördag 15 september

Tjosan! 
Har inte varit inne på ganska länge, vi har varit i malta och bara njutit av sol , värme och livet!
Det var super nice! var inte så super sugen på att åka hem, men ändå ska det bli kul att börja jobba igen. 
 
visserligen kommer jag jobba mer än vad jag gjorde innan, jag ska ha det dagliga och hemtjänsten så kommer jobba ca 4-5 dagar i veckan. Men det är ju pengarna in som räknas!
Sen ska ju då vår lilla underbar son börja på dagis! han kommer nog få det roligt och dagisfröknarna kommer få fullt upp om dagarna ;) ! 
 
Nu så har ju jakten dragit igång oxå, får se till att skjuta mig något nu när jag har examen och allt!! Men det blir ju bara på helgerna de blir jaging... 
 
Mannen min är ute på pass just nu, får hoppas han får skjuta något imorn iaf! För då ska jag vara på pass med honom! 
 
och idag så blir det bye bye blond och hello brunt! håret är så slitet så nu ska håret få vila några månader så får jag gå till frissan längre fram i vår ;). :) 


Mammas Älskling<3 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0