14 Oktober

Hej hej! denna vecka har det varit jakt för Robin och Roxy, så svärmor/farmor har varit här några dagar och hjälpt till att ta Lucas när jag jobbat. Så han fick sluta som vanligt fast farmor hämta :) jag var själv med på jakt söndag måndag och nu i lördags, låååångt att gå!! men ROligt när vi fick se älg och skjuta för lilla Roxy! 
 
Det dröjde inte länge från vi började jaktdagen innan vi fick se denna uppvisning. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Lilla skrutt är hemma hos Gamelfarmor Mimmi och tittar på djuren! <3
 
 
MIn lilla gofis har börjat bli så stor!!<3
 
 
 
Sen så har det inte skett så mycket :) Lillasyster & Jimmy , Mamma & Roger kom upp under helgen och hjälpte oss att ha Lucas medans vi var på jakt! det tackar vi för!! super snällt!! 
Sen har vi väl en liten tanke på att sälja golfen och köpa oss en ny bil :) lite större hoppas jag på !! vi får väl se hur detta går!! <3
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Monica Berg

Hej!
Var inne på alexandra bergmans blogg och såg att hon fått sin cancer tillbaka för drygt en månad sedan.
Min son hade också leukemi och dog 12 aug. den helgen kom alexandra ut ur sin isolering, och vi träffades för första gången. Men hennes underbara mamma träffade vi och pratade med mycket. Nu undrar jag om Alexandra fortfarande lever eller om du vet hur jag kan komma i kontakt med hennes mamma.
Skulle betyda oerhört mycket om du vill hjälpa mig.
Mvh. Monica

Svar: Hej Hon lever!! jag ska genast ta kontakt med dem och ge dem din mail!
Rebecca Nathalie Elefant

2012-10-23 @ 12:30:47
Postat av: monica Berg

Hej igen! Glömde lämna min adress:
[email protected]

Monica

2012-10-23 @ 15:10:25
Postat av: Monica Berg

det blev fel.rätt är: [email protected]
Monica

2012-10-23 @ 15:12:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0